I MIĘDZYNARODOWY KONGRES TURYSTYKI
RELIGIJNEJ I PIELGRZYMKOWEJ
KRAKÓW 8-12.11.2017

OFERTA UDOSTĘPNIENIA STOISKA WYSTAWOWEGO

Trwaja intensywne przygotowania do 1 Międzynarodowego Kongresu Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej. Kongres wzbudził ogromne zainteresowanie wśród organizatorów tej formy turystyki na całym świecie. W ciągu 2 miesięcy od rozpoczęcia rejestracji, na kongres zgłosiło się już ok. 200 touroperatorów i organizatorów turystyki religijnej i pielgrzymkowej (ale nie tylko), kilkunastu księzy, diakonów i innych pracowników diecezjalnych, kilkanaście osób z różnych ruchów religijnych i wspólnot oraz kilkunastu dziennikarzy. Najliczniejsza grupa narodowa to obecnie Hiszpanie, następnie Włosi, ale jest też kilkadziesiąt osób języka angielskiego (przeróżne narodowości, od Japonii, przez kontynent afrykański aż po USA), oraz po kilkanaście osób z języka niemieckiego, francuskiego i portugalskiego. Na kongresie przewidziane są oczywiście tłumaczenia symultaniczne na 5 języków, w tychże językach będzie się odbywać także zwiedzanie w czasie wizyt studyjnych.

Partnerami Kongresu jest Miasto Kraków, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Kopalnia Soli Wieliczka, Muzeum Dom Rodzinny Jana Pawła II w Wadowicach. Patronat Honorowy objęli: ks. Kard. Stanisław Dziwisz, ks. abp Marek Jędraszewski oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Wśród panelistów Kongresu, oprócz przedstawicieli Partnerów i Patronów Kongresu gościć będziemy także m.in. P. dra Franiszka Mroza (Camino de Santiago w Polsce), ks. Adama Parszywkę (pielgrzymki motocyklowe) oraz p. Dyr. Andrzeja Kacorzyka z Muzeum Auschwitz-Birkenau. Sponsorem Kongresu jest Signal Iduna.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem Kongresu na stronie www.ICoRTaP.com (International Congress of Religious Tourism and Pilgrimages). Podmioty takie jak biura informacji turystycznej, biura promocji turystycznej, miejsca odwiedzanie przez turystów, muzea, sanktuaria, bazyliki, lotniska, sklepy z artykułami religijnymi i tym podobne zapraszamy do zapoznania się z informacją dotyczącą wykupienia stoiska wystawowego w czasie trwania Kongresu w dniu 9 listopada. Natomiast przedstawicieli mediów zapraszamy do akredytacji na Kongres 9 listopada w godzinach 8.30 -14.30, a szczególnie na konferencje prasową 9 listopada o godz. 12.30.

Organizatorem Kongresu jest:
Ernesto Travel
ul Grodzka 54, 31-044 Kraków, Polska
tel: +48 12 633 65 56, gsm: +48 502 53 54 58
ernesto@ernesto-travel.pl www.ernesto-travel.pl

Oficjalna strona www kongresu: www.ICoRTaP.com

Oferta wynajmu stoiska na Kongresie odbywającym się w
dniu 9-go listopada 2017 roku w Centrum Jana Pawła II w
Krakowie, przy ulicy Totuus Tuus 32.

Stoisko szeregowe o powierzchni 4m2

• powierzchnia zabudowana trzema ścianami,

• wykładzina na podłodze stoiska,

• oświetlenie sufitowe,

• 1 gniazdo zasilania 230V o obciążeniu maksymalnym 1.5kW,

• w cenie stoiska wykonanie napisu na fryzie (wymiar pola widocznego: szerokość 194 cm x wysokość 30 cm),

• w ramach stoiska stół z blatem przykryty płótnem,

• kosz na śmieci,

• stoisko bez zaplecza.

• 2 krzesła

stoisko

Cena wynajmu stoiska wynosi: 3000 zł netto.

Dodatkowo istnieje możliwość wypożyczenia:

• monitora LCD o przekątnej 55” ze statywem, służącego do prezentacji multimedialnych materiałów promocyjnych, wyposażonego w komplet okablowania sygnałowego oraz zasilającego w cenie 400 zł netto.

• notebooka jako źródła sygnału do monitora, wraz z okablowaniem zasilającym w cenie 150 zł netto.

• dodatkowego krzesła w cenie 40 zł netto.

• rozdzielacza zasilania 230V wraz z przedłużaczem (3 – 5 m) w cenie 10 zł netto.

• lampki na stół w cenie 20 zł netto.

• lampy stojącej w cenie 40 zł netto.


W przypadku zamówienia kompletu urządzeń (monitora LCD wraz z notebookiem), w cenie wypożyczenia konfiguracja i uruchomienie urządzeń.

Rezerwacji stoisk oraz elementów dodatkowych na I Międzynarodowy Kongres Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej w Krakowie można dokonywać mailowo pisząc na adres Organizatora: ernesto@ernesto-travel.pl Osobą odpowiedzialną za rezerwacje jest: Ernest Mirosław, tel. +48 12 6336556 lub gsm: 0048 502 535458.


UWAGI:

1. W przypadku wypożyczania większej ilości stoisk, istnieje możliwość negocjacji ceny.

2. Organizator zapewnia dostęp do gorącej wody, kawę, herbatę oraz suche przekąski.

3. Maksymalna ilość osób obsługujących stoisko to 2 osoby. Udział każdej dodatkowej osoby na stoisku jest dodatkowo płatny (100 zł netto) i powinien być zgłoszony Organizatorowi nie później niż do 30.10.207 roku.

4. Materiały do wydruku na fryz stoiska (w przypadku wykorzystania opcji druku w cenie stoiska) należy przesłać w formie elektronicznej na adres ernesto@ernesto-travel.pl nie później niż do 30.10.2017 roku. Maksymalne wymiary wydruku 194 x 30 cm.

5. Ze względu na współdzieloną przestrzeń ekspozycyjną oraz konferencyjną, w godzinach trwania części oficjalnej Kongresu (planowo od godziny 10.00 do 12.30), uprasza się Wystawców o niehałasowanie i nieprowadzenie głośnych rozmów z osobami odwiedzającymi stoiska. Istnieje możliwość uczestniczenia w konferencji, która odbywać się będzie w jęz. polskim i będzie tłumaczona symultanicznie dla gości.

6. Organizator nie umożliwia odtwarzania multimedialnych materiałów promocyjnych z dźwiękiem. Zakaz dotyczy opcjonalnego monitora LCD 55” oraz urządzeń należących do Wystawcy

7. Do punktu zasilania 230V stoiska nie można podłączać żadnych czajników ani urządzeń do ogrzewania lub chłodzenia.

8. Możliwość aranżacji stoisk (po wcześniejszym zgłoszeniu Organizatorowi) jest ustalona w godzinach od 5.00 do 9.30 dnia 9-go listopada 2017 roku. Przed rozpoczęciem części konferencyjnej Kongresu, planowanej na godzinę 10.00, należy bezwzględnie zakończyć wszystkie głośne prace przy stoiskach.

9. W przypadku oklejania ścian stoisk materiałami promocyjnymi należy pamiętać o niestosowaniu ostrych elementów montażowych. Po zakończeniu Kongresu należy usunąć wszelkie ślady kleju ze ścian stoiska.

10. Demontaż stoisk będzie odbywał się po zakończeniu części ekspozycyjnej, od godziny 15.00.



Termin zgłoszenia udziału w I Międzynarodowym Kongresie Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej upływa dnia 30 października 2017 roku.

Wystawcy przyjmowani będą według kolejności zgłoszeń, aż do wyczerpania miejsc przeznaczonych na stoiska. Organizator nie przewiduje zwiększenia powierzchni ekspozycyjnej.

Dodatkowych informacji na temat wypożyczenia stoisk oraz uczestnictwa w I Międzynarodowym Kongresie Turystyki Religijnej i Pielgrzymkowej w Krakowie udziela: Organizator Ernest Mirosław: ernesto@ernesto-travel.pl tel. +48 12 6336556 lub gsm: 0048 502 535458.

Informacje dotyczące Kongresu można znaleźć na stronie www.ICoRTaP.com

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!

Organizator


Partnerzy




Patroni Honorowi


Sponsorzy


Partnerzy Medialni